25 گوشی پرفروش دنیا در تمام ادوار تاریخ

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

25 گوشی پرفروش دنیا در تمام ادوار تاریخ

 

 

امروز در این پست به معرفی 25 گوشی پرفروش دنیا در تمام ادوار تاریخ خواهیم پرداخت که بسیاری از آن ها شامل گوشی های غیرهوشمندی می شوند که حتی یک صفحه نمایش رنگی ندارند و صرفا یک گوشی موبایل بوده اند که وظیفه برقراری تماس و ارسال پیامک را داشته اند اما همیشه جزو محبوب ترین ها محسوب خواهند شد. گوشی هایی که تمام مردم دنیا با هزینه ای بسیار کم به آن دسترسی داشته اند.

در زیر به طور معکوس از گوشی شماره 25 تا پرفروش ترین گوشی دنیا را مشاهده می کنید :

 

  

 

اپل بیتس را به مبلغ 3.2 میلیارد دلار خرید

   

گلکسی اس 5 در 25 روز 10 میلیون فروخته است

 
 
 

 

 

عکس های جدید منتشر شده از طراحی احتمالی آیفون

 


 

5 اتفاق تکنولوژیک دیوانه‌کننده که تا سال 2030 به واقعیت می‌پیوندند

 

  

تصاویر جدید منتسب به جی ۳ ال‌جی فاش شد

LG's G3 flagship smartphone seemingly pictured again
 
ال‌جی در آستانه ی نسل جدید پرچمدار خود قرار دارد، بطوریکه شنیده‌ها حکایت از معرفی جی۳ در مراسمی دارند که ۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن‌هوشمند فاش‌کننده‌ی نام آشنای EVLeaks نیز دست به کار شده و تصاویر جدیدی منتسب به این تلفن‌هوشمند را منتشر ساخته است.
 

 

پرفروش‌ترین گجت دنیا را به خاطر بسپارید

 

پرفروش‌ترین گوشی و گجت دنیا چیست؟ گوشی‌ای که تقریباً اکثریت مردم دنیا از نزدیک تجربه استفاده از آن را داشته‌اند و نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کرده است...

 

 

 

سامسونگ گلکسی K زوم را معرفی کرد

 
سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی S4 نسخه‌ای از پرچمدار خود را با نام گلکسی S4 زوم به بازار عرضه کرد که از یک دوربین قوی برخوردار بود. این تلفن‌هوشمند از منظر مشخصات فنی و سخت‌افزاری رابطی میان گلکسی S4 مینی و گلکسی کَمِرا بود. امروز سامسونگ همان طور که انتظار می‌رفت نسل جدیدی از این تلفن‌هوشمند را با نام گلکسی K زوم معرفی کرد.
 
 

ال‌جی به بزرگ‌ ترین تولیدکننده صفحات نمایش بزرگ در جهان تبدیل شد

ال‌جی به بزرگ‌ ترین تولیدکننده صفحات نمایش بزرگ در جهان تبدیل شد!
 
ال‌جی برخلاف کمپانی هموطن خود که خبر از ضرر مالی در تولید تلویزیون‌ داده، افق‌های روشنی را پیش روی خود ترسیم کرده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی درآمد خوبی را در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌ها و ابزار‌های سرگرمی برای منازل از آن خود کرده است که بخشی از آن متعلق به تلویزیون‌ها با صفحه‌ی نمایش بزرگ است.
 

10 مرد ثروتمند دنیای فناوری

همانطور که می‌دانید نشریه اقتصادی فوربس همه ساله لیستی از ثروتمندترین افراد دنیا منتشر می‌کند. در ادامه به اختصار از رتبه دهم تا رتبه یک، به معرفی 10 فرد اول این لیست که ثروت خود را از راه فناوری بدست آورده اند می پردازیم.